2014. április 2., szerda

Hegymánia gyűjtőalbum

Ma a szokásos reggeli bevásárlás közben felfedeztem, hogy a Spar Garfield karakterével fémjelzett matricagyűjtő-album-sorozatának újabb darabja a Hegymánia címet viseli. Pár napja meséltem a diogenészi szemléletemről, ennek az ügyes marketingakciónak azonban valahogy nem tudtam ellenállni, és 490 Ft-ért megvásároltam az albumot, és ezentúl gyűjteni fogom a matricákat. Ha már Kinizsi Százas, túrázás, sőt túravezető tanfolyam, akkor ez a képeskönyv nem hiányozhat a polcomról. Gyermeki lelkem nagyon örvendezett, mosolyogva léptem ki a szupermarketből, Carrie Bradshow sem örül így egy új Pradának.

Az album alcíme az, hogy "Csúcsról csúcsra a világ körül", de természetesen nem az interkontinentális szexturizmusról szól, hanem a hegyekről, elsősorban a magashegységekről és az ott lakó állatokról. Bár én inkább a középhegységeket szeretem (azért a hazai középhegységekről is van benne két oldalpár, az Alpokról szóló oldalakon pedig - hoppá, kinizsis vonatkozás - az encián virág is szerepel), és a Magas-Tátrában is csak egyszer jártam eddig, de sebaj, a hegymánia az hegymánia. A borítója szerint még illatos, sőt állatszőr tapintású (bizony!) matricákat is lehet hozzá szerezni, ennek még Lennie is örülne az Egerek és emberekből. Én pedig jó pár évet visszarepültem az időben, és kicsit úgy érzem magam, mint általános iskolás koromban, amikor az első matricás albumomat kaptam.

Érdekesség még, hogy az új albumot Klein Dávid promózza, aki a Mount Everest legtöbbszörös magyar "megnemmászója", de előbb-utóbb, remélem hogy most a Spar Everest Expedíción sikerülni fog neki.

Kapcsolódó bejegyzések:
Még egy szelet kenyérről is a Kinizsi Százas jut az eszedbe!
Gyűjtögető életmód: Teljesítménytúrázók Minősítési Rendszere
A Kinizsi Százas és a számok (és a pasaréti lelkész)
Az aranyjelvény
A főrendező úr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése