2013. szeptember 26., csütörtök

Hétvégi túráim: Zsíros Deszka 30 és Balatoni Kék Ősz 37

Hétvégén tovább gyűjtögettem a TTMR pontokat a szombati Zsíros Deszka 30 túrán a Budai-hegységben, majd a vasárnapi Balatoni Kék Ősz 37 túrán a Balaton-felvidéken. Érdekesség volt, hogy mindkét kirándulás egy-egy régi úttörőtáborból indult: a Csillebérciből és a Zánkaiból. Korábban még egyikben sem jártam, az úttörőség és a táborozás kimaradt az életemből (édesanyám viszont a 60-as években járt Artekben, a béketábor egyik legnagyobb ifjúsági táborában, miután megnyert egy országos tanulmányi versenyt).

Még a túra előtt, a Zsíros Deszka rajtjába készülődve a Széll Kálmán téri buszmegállóban összefutottam blogom egy olvasójával (aki baseball-sapkámról és a túrákon hordott piros pulóveremről ismert fel, amit még egy volt barátnőm apukájától "örököltem"), majd a rajtban Andrással (aki az Árpád vezér 130-on volt túratársam) és az unokaöccsével. Volt egy-két kisebb eltévedésünk (az első ellenőrzőpontot először kihagytuk, úgy sétáltunk vissza, ezzel plusz 2-3 kilométert gyalogolva), de szép és könnyű túra volt. A teljesítéséért ráadásul egy különleges, zsíroskenyér formájú jelvényt kaptunk.

A Balatoni Kék Őszre Áron cimborámmal mentem vasárnap. A Káli-medence szép tájain gyalogoltunk át Zánkáról Badacsonytomajra, út közben a balatoni kilátásban gyönyörködve, és diót, almát, fügét szedegetve. A túra érdekessége még, hogy itt született meg egy jövő tavaszra tervezett saját teljesítménytúrám, az Iszkiri ötlete.

A két túrán összesen 91 TTMR pontot gyűjtöttem, így már 1114 pontom van idén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése