2013. április 26., péntek

Futás az állomásra 2.

Ma reggel is futva mentem a vasútállomásra. Ezúttal nem csak az időt mértem, hanem GPS-szel a távot is. Mint kiderült, a korábban bő másfél kilométeresnek saccolt távolság mindössze 1,36 kilométer, melyet most 7 perc 3 másodperc alatt tettem meg, azaz 35 másodpercet javítottam az előző napi időmön.

Az eredmények alapján kicsit számolgattam is, a Kinizsi Százasra vetítve a dolgot. A 7 perc 3 másodperc alatt megtett 1360 méter 11,57 kilométer / órás átlagsebességet jelent, ami - ha ezt a Kinizsi Százason végig tudná tartani valaki - 8 óra 38 perces teljesítést jelentene, azaz jobb lenne Németh Csaba 2007-es, 8 óra 52 perces rekordjánál [Wikipédia].

(Persze nyilvánvaló, hogy ez csak játék a számokkal, a valóságban szinte lehetetlen - főleg nekem, hiszen annak is örülnék, ha egyáltalán komótosan végig tudnék kocogni 100 kilométert, de már a legyaloglását is komoly kihívásnak és eredménynek érzem -, mert a táv sokszorosán, erdőn-mezőn kellene tartani folyamatosan ezt a tempót.)

Kapcsolódó bejegyzés:
Futás az állomásra 1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése