2017. január 21., szombat

Egy hasznosan töltött szombat délelőtt

- Hasznos vagy sem, de hosszú idő után újra egy valamivel nagyobb lélegzetű, nem csupán pár soros "mikroblog" bejegyzést írok/írtam a blogomba. Ez egyébként az 1077. bejegyzésem.

- Mostam.

- Mosogattam.

- Rendet raktam (például elrendeztem a megmaradt ill. még átadásra váró kupa-készletet, a Budai Térképkör és Túralottó okleveleket).

- Haladtam a 2016-os Kilométer Piramis összesítésével.

- Duolingóban a 14. napom van a szériában (angol - német és angol - francia), eddig összesen 65909 XP-t és 739 lingotot gyűjtve.

- Átnéztem az idei Iszkiri weboldalait, hamarosan felteszem az előnevezettek listáját. Mindenkit biztatok, hogy nevezzen elő az Iszkiri túrára kedvezményesen! (érvényes előnevezéshez szükséges a nevezési díj beérkezése is)

- Kendamával gyakoroltam a lighthouse trükköt.

- Ankidroid szótanulás: 30 perc.

- Fekvőtámasz (szintén hosszú szünet után): 20 egy sorozatban (ez szégyen, látszik a több hónapos kihagyás).

- Frissítettem a Túralottó nyertesek listáját. Ajánlom amúgy mindenkinek a figyelmébe 2017-ben is a Túralottót, melyen már ma is született találat. Idén még egyébként csak két találatosok voltak eddig, vajon kinek lesz először hármasa, négyese vagy ötöse?

- Gyakoroltam a bird kendama trükköt is.

- Bár mostanában is minden másnap, harmadnap forgatom kicsit a Rubik-kockát, már jó ideje nem mértem meg a kirakási időmet. Romlott is az időm, a hagyományos 5 kirakásból számított átlagidőm bő 1 perc 1 másodperc lett. Itt az ideje többet gyakorolni, ill. megtanulni a Fridrich-metódust is.

- A fekvőtámasz nem hagyott nyugodni, újabb kísérlet, de így kimerültebben már csak 10 sikerült. Hogy fogok így eljutni a száz fekvőtámaszig, hogy leszek így Totyicuki (azaz Rettentő Földrengés), a híres szumó birkózó?

- A Rubik-kocka sem hagyott nyugodni, újabb 5 kirakás átlaga már 53,8 másodperc lett, úgy, hogy egyszer sem volt egy percen felüli időm. Úgy látszik, csak be kellett melegíteni.

- Egy harmadik, "ellenőrző" Rubik-kocka ötös sorozat átlaga 59,6 másodperc lett (igaz, most volt benne egy rontás is).

- Kiteregettem.

- Bevásároltam.

- Lélekben készülök a február 4-i CsPI-re, bízom benne hogy egy újabb teljesítéssel gazdagodik a gyűjteményem, a novemberi Iszinik kudarc után.

- Ami pedig a délutáni, esti programot illeti, megérkezik barátnőm és átmegyünk Bobhoz felköszönteni a születésnapján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése