2016. június 9., csütörtök

Péntek délután Kinizsi afterparty!

A hagyományoknak megfelelően idén is lesz Kinizsi afterparty, ezúttal június 10-én, péntek délután. A jól bevált helyen, Kelenföldön, a Rétisas vendéglőben leszünk (az állomástól kb. 5 percre, Rimaszombati út 7.), én valószínűleg már valamivel 16 óra után odaérek ("hivatalosan" 16:30-kor kezdődik).

Az eseményt Toplak Joe szervezi, aki idén lett 20-szoros teljesítő, tehát már kétszer annyiszor teljesítette a Kinizsi Százast, mint én. Enyhítő körülmény, hogy előbb is kezdte. A Facebook eseményt itt lehet megtekinteni ill. csatlakozni (természetesen ez nem kötelező), várunk szeretettel mindenkit, aki szívesen beszélgetne a hosszútávú túrázásról vagy konkrétan a Kinizsi Százasról, egy finom vacsora mellett.

Megtekinthető lesz Joe Kinizsi Százas itiner gyűjteménye, én pedig elhozom az első, 1981-es Kinizsi Százas túrafüzetét is (természetesen azon még nem vettem részt - egy éves sem voltam még akkor -, a Vaterán találtam ezt a különlegességet).

Lesz dedikálás is (hiszen idén először jelent meg könyv a Kinizsi Százasról), valamint a játékosabb kedvűek kipróbálhatják a kendamát is.

Szóval akkor pénteken, fél 5-kor, Rétisas!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése