2015. október 13., kedd

Híztam!

Örömmel jelentem a kedves olvasónak, hogy híztam! Tavaly óta olyan 7-8 kilót, de lehet hogy többet. Azért még messze vagyok attól, hogy tényleg én legyek Totyicuki (Rettentő Földrengés), a szumó birkózó, de haladok. A hízást egyébként feltehetően a valamivel kevesebb túrázásnak és a kiadós családi ebédeknek köszönhetem. Azért bízom benne, hogy a testtömeg gyarapodással nem csökkennek jelentősen túrázó képességeim, és jövőre sikerül megvalósítanom túraszakmai céljaimat, sőt talán gyorsabb és erősebb leszek, mint bármikor korábban.

Ja igen: ma egy elő- és utószületésnapi sörözés közben Jeremcsuk Istivel megbeszéltük, hogy együtt vágunk neki az idei Iszinik 100-nak (egyébként bő egy éve jártuk végig a Kinizsi Duplát).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése