2015. július 29., szerda

Ennyi posztot még sosem írtam egy hónapban!

A hónap elején egy "rekordkísérletbe" fogtam, és megpróbáltam több bejegyzést írni, mint eddig bármikor. Ez sikerült is, hiszen ez a 40. posztom júliusban, és eddig 39 volt a "rekordom", még 2011 áprilisában. A másik kitűzött célt, hogy esetleg 120 bejegyzést írjak és ezzel blogom posztjainak száma elérje az 1000-et, nem sikerült elérnem, de a 900-at így is jócskán meghaladtam. Szerencsére nem csak ilyen "metablog" bejegyzések születtek, mint ez a bekezdés, hanem elég sok minden történt ebben a hónapban, így volt miről írnom (bár teljesítménytúrán egyáltalán nem voltam, de ami késik, nem múlik: pár nap és jön a Rockenbauer 130).

Nos, akkor megpróbálom összefoglalni, mi minden történt ebben a hónapban, ami "túraszakmailag" érdekes:
- Történt több Budai Térképkör teljesítés, új "pályacsúcsok" is születtek és a Körök Körök Kupák is elkezdtek gazdára találni.
- Kirándultam mezítláb, életemben először.
- Hivatalosan is megalakult a Bakancsos Szurikáta Természetjáró Egyesület.
- Blogom látogatóinak száma meghaladta a háromszázezret, a bejegyzések száma pedig a kilencszázat.
- Megszületett a Turistajelzés Bingó, amely talán az eddigi legjátékosabb és legtaktikusabb teljesítménytúra kupa.
- Elkészítettem a Kinizsi Százas teljesítői adatbázist, és össze is kapcsoltam a Nagy Kinizsi Százas táblázattal.
- Életemben először írtam posztot a blogomba non-PC eszközről, Sziamiaúról.

Ezeken kívül csaknem minden nap tanultam angolt, több szintet is léptem a Duolingóban, lassan a leckék végére érek (aztán jöhetnek a fordítások, stb). Szintén nem nagyon múlt el úgy nap, hogy ne gyakoroltam volna a kendamát és a Rubik-kocka kirakását.

A következő hónapban is megpróbálok minél tevékenyebb lenni, és a kreatív tevékenységek mellett többek között a fekvőtámaszokat is újra beépíteni a napi rutinomba.

Kapcsolódó bejegyzések:
Dicsekvés anyucinak
A teljesítménytúrázók arcoskodnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése