2015. március 16., hétfő

Regisztráltam a kilencedik Kinizsimre!

Szombaton, még a Kinizsi Százas regisztráció első napján regisztráltam a K-100-ra. Az online felület már dél körül megnyílt (egy barátom, András fel is hívott, ahogy ezt meglátta), én azonban nem voltam wifiközelben, így csak a kora esti órákban tudtam jelentkezni a túrára a kinizsi.org/reg oldalon.

Először tavaly kellett regelni a K-100-ra, addig nem volt létszámkorlát és regisztráció. Most egy összetettebb, több kérdésből álló űrlapot kellett kitölteni mint az elmúlt évben, melynek kérdései kiterjedtek a korábbi teljesítések számára, az először teljesített Kinizsi Százas évére, stb. Az oldal felhívta a figyelmet arra, hogy a válaszlevél három napon belül érkezik, és hogy senki ne regisztráljon többször, mert az kitiltással jár.

Az adataimat elküldve azért - bár igyekeztem elhessegetni a gondolatot - aggódtam kicsit, hogy mi van, a túl későn regisztráltam, és esetleg addigra már betelt a keret, vagy a teljesítői kategóriámnak megfelelő részkeret. Hiszen blogom, rajzolgatás meg őrültségek ide vagy oda, ugyan olyan egyszerű, halandó K-100 nevező vagyok, mint bárki más. De aztán úgy gondoltam, hogy a regisztráció első napján azért csak nem fogyhatnak el a helyek, és hogy tavaly például nem is telt be teljesen a létszám. Persze kérdés, hogy ezeket a tapasztalatokat mennyire lehetett erre az évre vonatkoztatni, hiszen idén már mindenkiben rögzült a regisztráció ténye, stb. Az is eszembe jutott, hogy nem írtam-e el az e-mail címem az űrlapon, és akkor aztán várhatom a visszaigazolást. De a kitöltött űrlapot sikerült újra behoznom a böngészőben, és a helyes címem adtam meg.

Végül a regisztráció után szinte pontosan két nappal érkezett meg az e-mail a sikeres nevezésemről a megerősítő linkkel és a nevezési kódommal. Bízom benne, hogy minden indulni szándékozó sikeresen tudott jelentkezni az idei Kinizsi Százasra, aki pedig még nem tette meg, töltse ki az űrlapot minél előbb.

1 megjegyzés:

  1. Ezt az egész regisztrációt értelmetlennek tartom.
    A szervezők hozzáállása pedig eléggé elkeserítő:

    "Szabályainkat következetesen betartjuk.
    Az értesítést 72 órán belül megküldtük.
    Internetes szolgáltatóját Ön választotta.
    Kérését nem áll módomban teljesíteni.
    Üdvözlettel,
    Kovalik András"

    VálaszTörlés