2014. február 15., szombat

Back to school - Túravezető tanfolyam

"Vissza az iskolapadba", "jó pap holtig tanul": a napokban jelentkeztem egy túravezető tanfolyamra, mely márciusban fog kezdődni, és nyár elejéig tart majd.

Így még jobban elmerülhetek a földrajz és természetjárás világában és különböző területein. Bízom benne, hogy sikerül jó eredménnyel elvégeznem, hogy se édesapámnak, se öcsémnek, se blogom olvasóinak ne okozzak csalódást. És persze magamnak se. Meg ha már teljesítménytúra rendezésre adtam a fejem, akkor nem árt, ha nem csak a túrázás gyakorlatában, hanem elméletében is minél jobban otthon vagyok, és szélesítem a látóköröm.

Olyan előadásokat fogok hallgatni, mint például térképtan, tereptan, éjszakai és nappali tájékozódás, útvonaltervezés, túrafelszerelések, egészségtan, növényismeret, és szerepel jó néhány gyakorlótúra is a tanrendben.

(A tanfolyamra az MTSZ weboldalán találtam, és még lehet is rá jelentkezni.)

Kapcsolódó bejegyzés:
Első hivatalos előadásom egy jel(zés)es eseményen

1 megjegyzés:

  1. Én gimnazista koromban elvégeztem egy ilyet. Térképkezelés-tájékozódásban rengeteget fogsz fejlődni, szerezz be egy tájolót minél előbb! Sok sikert! :)

    VálaszTörlés