2014. február 16., vasárnap

Aktívan induló túraév

Magamhoz képest elég aktívan indul a túraévem, sem 2012-ben, sem tavaly nem teljesítménytúráztam ennyit az év első hónapjaiban. 2012-ben például csak a márciusi Mátrahegy 40-en kezdtem el gyűjteni a TTMR pontokat, de 2013-ban is csak 94 kilométert túráztam február közepéig, míg idén már 186 kilométernél járok (BUÉK 20, Téli Gyermekvasút 8, A híd túl messze van 90, Börzsöny éjszakai, Kitörés 25).

De nem csak a gyaloglással, a bejegyzések írásával is jobban állok, mint az elmúlt évek hasonló időszakában, és elhatároztam, hogy idén minőségileg és mennyiségileg is több, jobb tartalmat igyekszem majd az olvasók monitoraira varázsolni.

Továbbá új, a korábbi években nem is álmodott kihívásokat, célokat is találtam, úgy mint az Iszkiri teljesítménytúra létrehozását és megrendezését, az Ixi Kupa elindítását, vagy a túravezetői tanfolyam elvégzését.

A 2014-re kitűzött nagy sportcélokra való felkészüléssel viszont már nem haladok ilyen jól, de azért bízom benne, hogy egyet-kettőt azért ezek közül is sikerül majd elérnem.

Kapcsolódó bejegyzés:
Dik mennyit dzsaltam, vagyis a 2013-as túrastatisztikám, avagy az év, ami 2012-t is überelte, hinnye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése