2013. május 27., hétfő

A Kinizsi Százas túrabeszámoló generátorral készített rövid beszámolóm

Addig is, amíg megszületik a részletes túrabeszámolóm az idei Kinizsi Százasról, készítettem egyet a K100 túrabeszámoló generátorommal, íme:

"Hétvégén voltam a Kinizsi Százas túrán, mely hazánk első és egyben egyik legismertebb teljesítménytúrája. Békásmegyerről kellett elsétálni Tatáig, a Pilisen és a Gerecsén át. Ez volt a hetedik K100, amin részt vettem. A túrát szerencsére sikeresen teljesítettem, 23 óra 5 perc alatt. Eddig egyébként egyszer sem adtam fel a K100-at. A 100 kilométeres túrán több túratársammal együtt indultam. Elég sokat csevegtünk, majdnem végigbeszélgettük az utat. Nem kocogtam, végig a saját tempómban gyalogoltam. Egyszer sem estem el szerencsére. Nem hallgattam zenét, csak a madarak csiripelését. Fényképeket nem készítettem. Nem tévedtem el egyszer sem. Találkoztam Foresterrel, beszélgettünk is. Nagyon jólesett az út közben vásárolt hot dog*. Az idő amúgy felhős volt. Szerencsére nem volt bennem kullancs. Az erdőben nem találkoztam állatokkal. Egyébként túrabakancs volt rajtam, szerintem ez a legkényelmesebb viselet egy ilyen hosszútávú túrán. Zoknit nem kellett cserélnem. Így szerencsére nem lett vízhólyagom. Nehéz túra volt, de vasárnap délutánra már nem fájt a lábam."

*A hot dogot valójában nem vásároltam, hanem kaptam; Hotdogmen vendége voltam, amit ezúton is köszönök.

Kapcsolódó bejegyzések:
Kinizsi Százas túrabeszámoló generátor
Túrabeszámoló a 2012-es Kinizsi Százasról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése