2012. november 16., péntek

Iszinik 100 előtt: levél Ausztráliából

Levelet kaptam egy kedves ismerősömtől a messzi Ausztráliából, melyet a beleegyezésével közzé is teszek (a linkeket én helyeztem el a szövegben):

 "Szia Sanyi,

Először is nagyon, nagyon, nagyon gratulálok az ez évi teljesítményeidhez. Különösen a Rockenbauer 130-hoz és a kitűzőhöz is. :) Bár nem minden nap, de rendszeresen felkeresem az oldaladat és végigolvasom a kalandjaidat, kalandjaitokat a testvéreddel. Ami miatt most mégis levelet pötyögök neked az az, hogy kifejezzem a szurkolásomat a holnapi túrával kapcsolatban. Tiszta szívemből kívánom, hogy sikerüljön. Sikerüljön azért mert jól megtréfált már ezidáig Téged és engem is, és kívánom azért, hogy ez a "MUMUS" többé ne legyőzendő hanem a legyőzött kategóriába kerülhessen. Kicsit magam miatt is szurkolok. Remélem, hogy ha nem is a közeljövőben, de egyszer veled együtt nekem is sikerül majd teljesítenem az Isziniket.

A lehető legjobb körülményeket és sikeres túrát kívánok neked!

Üdvözlettel:
Attila, Ausztráliából."


A levelet az a cimborám, olvasóm küldte, akivel először tavaly novemberben, még az Iszinik 100 előtt találkoztam Budapesten (azt gondolta, hogy addigi ötszörös Kinizsi Százas teljesítőként tudok majd hasznos tanácsokat adni az Iszinik 100-zal kapcsolatban), majd pedig - miután az Isziniken mindketten, egymástól függetlenül kudarcot vallottunk - megpróbálkoztunk egy közös, nem hivatalos teljesítéssel is, de akkor sem jutottunk sokkal tovább a táv felénél. Tavasszal aztán a párjával Ausztráliába költözött, így több túránk végül nem lett. Köszönöm neki a biztatást, ez az e-mail is motiválni fog az út során.

Kíváncsian várom a holnapi sétát, hiszen sokat jelentene, ha sikerülne, ráadásul épp ezzel érném el a 2000 TTMR pontot.

(Lezártam a szavazást, 81 tippelő szerint sikerül holnap, holnapután az Iszinik 100, 22-en pedig a sikertelen túrát tartották valószínűbbnek.)

Kapcsolódó bejegyzések:
Beszámoló az Iszinik 100-ról, avagy a mumus legyőzése
Attila beszámolója az Iszinik 100-ról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése