2012. július 30., hétfő

Fenyő Iván és a Kinizsi Százas

Túratársam, Suvlaj (akivel a Börzsöny éjszakai teljesítménytúrán és a Mátra 115-ön mentünk együtt, és hétvégén a "Rockyn" is csatlakozom majd a társaságához) hívta fel a figyelmem Szily Nóra Fenyő Ivánnal készült interjújára. A teljes beszélgetés ide kattintva olvasható el, de egy részletet - ahogy Suvlaj is tette a levelében - azért kiemelek belőle:

"Mindig megküzdök magammal. Van egy híres teljesítménytúra, a Kinizsi 100-as. Minden évben egyszer rendezik meg. 24 óra alatt kell körülbelül 100 km-t gyalogolni az erdőben, 2600 m körül van a szintkülönbség. A barátaimmal kétszer végigcsináltam, de sajnos az idén kihagytam. Pedig anno elhatároztam, hogy minden évben elmegyek, mert ha teljesítem - hiszen ez elég durva terhelés -, akkor azt tudom mondani, hogy jó formában vagyok."

A K100 teljesítői lista szerint a népszerű színész 2005-ben és 2006-ban gyalogolta végig a Kinizsi Százast.

Kapcsolódó bejegyzések:
Éjfél Kapitány a Kinizsi Százasról
Interjú Kovalik Andrással, a Kinizsi Százas egyik atyjával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése