2012. április 28., szombat

Első felvonás: Gerecse 50

A hosszú hétvégére tervezett három túrából az elsőt, a Gerecse 50-et sikerült teljesítenem. Bár a Mátrabérc után nem jelenthetett és nem is jelentett nagy nehézséget a leküzdése, azért a G50 sem lebecsülendő séta, ráadásul Bánya-hegy emelkedőjével tartogatott egy kis meglepetést is (ott pár percre ismét a Mátrabércen éreztem magam). Ugyan nem mentem túl gyorsan (pontosan 11 óra lett az időm), de egyrészt igyekeztem a túra-trilógiában gondolkodni és minél kevésbé kifárasztani magam, másrészt pedig egy négyfős csoporttal (köztük öcsémmel) mentem együtt, és alkalmazkodtam a saját tempómnál lassabb, kényelmesebb sebességükhöz.

Holnap a Pásztó 50-re megyek, majd pedig ha az is sikerül, akkor hétfő este a Sárga 70-en indulok. Remélem a tervek szerint sikerül majd és megerősít a "sorozat terhelés" (*), és nem Darwin-díjasként vonulok majd be a túrázók történelemkönyvébe.

Kapcsolódó bejegyzések:
Második felvonás: Pásztó 50
Harmadik felvonás: Sárga 70

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése