2012. március 30., péntek

Idei kilencedik futásom a Margitszigeten

Ma két kört kocogtam a Margitszigeten, a legjobb időmnél (59 és fél perc) nagyjából öt perccel lassabban: 1 óra 4:28 alatt. A két körből egyet Pataporccal együtt futottam (ahogy a múltkori közös futásunknál, most is úgy volt, hogy én a Margit-hídtól indultam, és az Árpád-hídnál találkoztunk).

A lassúságomnak alapvetően két oka volt: egyrészt a szembeszél, másrészt pedig az, hogy egy nagyjából 2-3 kilós hátizsákkal futottam. A hátizsákot azért vittem magammal, mert ebben voltak az irataim, váltócipőm és egyebek (így nem kellett visszamennem az irodába átöltözni, hanem kocogás után rögtön indulhattam haza), másrészt pedig mert a hátizsák amolyan nehezítés (szó szerint és átvitt értelemben is), és viselése jobban "szimulálja" egy túra körülményeit, hiszen ott is felszereléssel együtt kell gyalogolni, esetleg kocogni.

Kapcsolódó bejegyzés:
Camelbak Vértesi Terep(fél)maraton

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése