2012. március 24., szombat

Idei hetedik futásom a Margitszigeten

A keddi félmaratonom után pénteken ismét voltam futni a Margitszigeten, most azonban csak egy kört kocogtam, hogy ne fárasszam ki magam a vasárnapi Camelbak Vértesi Terepmaraton előtt (melyen a 21 kilométeres távon indulok, s ez lesz életem első komolyabb terepfutása, egyben harmadik félmaratonja).

Sikerült elég gyors kört futnom, tán az eddigi leggyorsabbat: 28 perc és 4 másodperc alatt kerültem meg a szigetet (két kör esetén 29:45 átlagos köridő, négynél pedig 33:15 az eddigi legjobb eredményem).

2 megjegyzés:

  1. És hogy sikerült a Vértesi Félmaratonod? Hogy tetszett a verseny?
    Én is ott voltam, de csak a 15,5 km-es távon, de nekem is ez volt az első komoly terepfutásom és nagyon élveztem! Szuper időnk volt.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a kérdést ;) Sikerült, és nagyon jól éreztem magam, még ma megírom a beszámolót róla ;)
    Gratulálok az első komoly terepfutásodhoz!

    VálaszTörlés