2011. június 7., kedd

Kinizsi Százas és meggyszedés mint G-Venture

Tán már tizenöt vagy húsz éve nem másztam fára. Akkoriban, tizenéves koromban a devecseri kastélyparkban lévő, vagy a templom melletti ringlófákra mászhattam fel gyermekkori pajtásaimmal, és gyümölcsszedés közben játékokról, filmekről, tv-sorozatokról és persze a nekünk tetsző tinilányokról és milfekről, kora kamaszkori szexuális fantáziáinkról beszélgettünk, ez utóbbi témáról persze tapasztalat nélkül, de szárnyaló képzelőerővel. Most unokatestvéreméknél, egy komáromi családi ház udvarán kapaszkodtam újra az ágak közé, több méter magasra, meggyet szedni. Akkor már tudtam, hogy ez nem más, mint G-Venture.

Épp ma találtam ugyanis egy Casio G-Shock katalógust (papíralapút, nyomdaillatút), és ebben olvastam a G-Venture definícióját:

"Mi is az a G-Venture? A válasz: minden olyan megélt vagy jövőbeli kaland, amit a G-Shock karóráddal együtt élsz át. Mindegy, hogy a sokadik ejtőernyős vagy az első vízbeugrás; amikor számodra valós kihívással szembesülsz, az a G-Venture. Egy G-Shock-kal a karodon nem is lehetnél jobban felszerelkezve az élet kihívásaival szemben. Az átélt kalandokban van valami közös: az az unikalitás, amit a G-Shock immár több, mint 25 éve nap mint nap lehetővé tesz. Itt az idő, éld át Te is!"

Így hát a meggyszedés a rádiójel vezérelte, napsütés táplálta G-Shockommal a csuklómon - miközben az ágak között egy kicsit sziklamászónak éreztem magam - számomra G-Venture volt, ahogy a Kinizsi Százas is, és miképp majd az idei Balaton-átúszás is az lesz.

Kapcsolódó bejegyzés:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése