2011. március 17., csütörtök

Kamásli a Kinizsi Százasra

Egy ilyen "űrtechnológiás" Trekmates Torridon kamáslit vásároltam a napokban - ha idén is olyan sáros lesz a Kinizsi Százas mint tavaly, akkor jól fog jönni (az Iszinik túráról nem is beszélve). Már össze is barátkozott a bakancsommal.

(A régi, kissé kopott Sherpa túranadrágomat pedig saját magam "fejlesztettem" tovább [mint Zola Tisztes úriház c. regényében Josserand-né és lányai a ruháikat]: többek között varrtam rá övtartót, és megerősítettem a szárát.)

A kamásli tulajdonságai a Mountex termékismertetője alapján: vízálló, lélegző anyagból készült, a bokánál Cordura megerősítéssel, állítható rögzítőszíjjal. Elől cipzárral nyitható, a cipzárfedő tépőzárral és patenttel rögzíthető. Továbbá: vízálló, szélálló, a lábszáron, bokánál és a lábbelin elasztikusan záródik, az alsó heveder pedig állítható.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hogy működik a kamásli a gyakorlatban?
    Sajnos már a második olyan termékbe futok bele, amelyik befülledt a lábamon. Igaz az RP-nél nem is állított mást a gyártó, ellenben a Tatonka elvileg lélegző anyagból készült volna..

    Üdv:
    James
    jamesf@freemail.hu

    VálaszTörlés
  2. Szia James!
    Bocsánat a megkésett válaszért.
    Pontosan nem tudom, hogy melyik hogy szellőzik, nekem ez a Trekmates bevált. Igaz, ezen van egy lecipzárazható szellőző(bb) rész is.

    VálaszTörlés